Ihan pakko tulla hehkuttamaan! Avasin äsken ulko-oven ja siellä oli mitä ihanin yllätys!

Mitä kasseista paljastuikaan? Läjäpäin kankaita!

Ihania mekkokankaita! Tai hameita! Oikein sormia syyhyttää!

Ja näistä yhdistelmillä hameita tai mekkoja


Ellen pahasti erehdy, niin ihan kamalan iso kiitos Kaija-Leenalle!!!

Kommentit