Sain tunnustuksen Matleenalta (http://lankapirtin.blogspot.com/) ja toden otta olin todella yllättynyt! Kiitos!
 

 
The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat.  
 
Ja sitten ne viisi kysymystä ja vastaukseni niihin:
 
1. Milloin aloitit blogisi?
14.3.2008
 
2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Lähinnä omista käsitöistäni, valokuvauksesta sekä minulle tärkeistä asioista.
 
3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
 
Mielestäni ei mikään. Minä? =)
 
4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Minua ärsytti se, että en koskaan muistanut mitä olin tehnyt käsilläni. Kokojen, mallien ja muutosten tarkistaminen tuntui olevan retuperällä ja päätin, että nyt se loppuu. Päätin tehdä blogin, josta voisin tarkistaa vuosien aikana tekemiäni töitä. Vuodatus valikoitui siskoni avustuksella, hän oli jo aiemmin aloittanu blogin pitämisen.
 
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin opetella paremmin linkittämään suoraan, kuvien käsittelyä ja kuvaamista. Ehkä niillä tästäkin tulisi mielenkiintoisempi. Mutta kertakaikkiaan aikani ei tällähetkellä riitä moisiin panostuksiin vaikka kovasti tahtoisinkin. Ehkä 5v päästä?
 
Ja sitten pitäsi jakaa tämä viidelle ihanalle blogille... Apua! Jaan sellaisillekeiden blogeja olen seurannut jo pitkän tovin ja tunnen ihan live-elämässäkin ja ketkä eivät tiettävästi ole saaneet eli;